POGOJI POSLOVANJA
(veljavni od 17.9.2024 dalje)
Družba zero2one, digitalni laboratorij, d.o.o., Tavčarjeva ulica 13, 1000 Ljubljana, davčna številka: SI 35408944, matična številka: 8581355000 (»podjetje«) s tem dokumentom določa:
- splošne pogoje uporabe spletne strani https://www.123pdi.si/;
- splošne pogoje uporabe spletne trgovine https://www.123pdi.si/ in
- vsebino pogodbe o nakupu gradiva
(»pogoji poslovanja«).
-
DEFINICIJE IN RAZLAGA
1.1. V kolikor ni izrecno navedeno drugače:
- imajo definicije izrazov, podane v tem poglavju, enak pomen tudi v nadaljevanju,
- edninska oblika obsega tudi množinsko,
- moška oblika obsega tudi žensko in obratno.
Spletna stran je https://www.123pdi.si/, vključno z njenimi podstranmi.
Spletna trgovina je trgovina na zgoraj navedeni spletni strani.
Pogoji poslovanja so splošni pogoji za uporabo spletne trgovine in splošni pogoji za uporabo spletne strani. Pogoji poslovanja predstavljajo sestavni del pogodbe.
Pogodba je pogodba o dobavi digitalne vsebine oz. izvedbi digitalne storitve, sklenjena med podjetjem in kupcem.
Gradivo je digitalna vsebina oz. digitalna storitev, ki jo podjetje nudi v spletni trgovini.
Podjetje je oseba, označena kot podjetje v uvodu dokumenta.
Uporabnik je vsaka oseba, ki obišče spletno stran, ne glede na to ali kupi gradivo ali ne.
Kupec je uporabnik, ki v spletni trgovini kupi gradivo.
Potrošnik je fizična oseba, ki v spletni trgovini kupi gradivo za namene zunaj svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Stranki sta podjetje in uporabnik oz. podjetje in kupec oz. podjetje in potrošnik.
ZVPot-1 je Zakon o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22 z morebitnimi nadaljnjimi spremembami).
ZIsRPS je Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15 z morebitnimi nadaljnjimi spremembami).
1.2. V nadaljevanju so lahko definirani tudi dodatni pojmi.
1.3. Morebitna nasprotja se urejajo in rešujejo v naslednji hierarhiji: (i) obvezne (kogentne) zakonske določbe, (ii) določbe tega dokumenta (in morebitnih aneksov), (iii) določbe prilog k tem dokumentu (in k morebitnim aneksom) in (iv) dispozitivne zakonske določbe.
- UVODNE DOLOČBE
2.1. Z uporabo te spletne strani uporabnik potrjuje, da je prebral in da razume pogoje, ki jih je določilo podjetje, ter se strinja, da jih bo spoštoval. Če uporabnik pogojev ne more sprejeti, spletne strani ne sme uporabljati.
2.2. Uporabnik ne more oddati naročila, če se predhodno ni izrecno strinjal z vsebino pogojev poslovanja. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje naročila.
2.3. Podjetje se zavezuje, da bo pri upravljanju spletne strani in spletne trgovine ravnalo v skladu z veljavno zakonodajo. Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z ZVPot-1, ZIsRPS, Obligacijskim zakonikom (OZ), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-2) ter ostalo veljavno zakonodajo.
2.4. Morebitna vprašanja, informacije, pohvale in pritožbe lahko uporabnik posreduje kadarkoli po elektronski pošti na naslov: info@123pdi.si.
2.5. Stroški, povezani z uporabo navedenih komunikacijskih sredstev, se ne razlikujejo od osnovne tarife uporabnikovega ponudnika komunikacijskih storitev.
- INFORMACIJE O GRADIVU
3.1. Pri opisu gradiva v spletni trgovini je naveden podatek o tem:
- za katerega izpraševalca je pripravljeno oz. ali gre za odgovore na najpogostejša vprašanja,
- število strani, ki jih vsebuje gradivo;
- datum zadnje posodobitve gradiva in
- če gre za odgovore na najpogostejša vprašanja, tudi podatek o številu vprašanj.
3.2. V spletni trgovini je naveden podatek o tem, da podjetje dobavi kupcu gradivo v datotečni obliki PDF. Za branje in tiskanje gradiva kupec potrebuje programsko opremo za branje in tiskanje tovrstne datotečne oblike (npr. Adobe Acrobat Reader, Google Chrome).
- NAVODILA ZA ODDAJO NAROČILA
4.1. Kupec lahko opravi nakup gradiva v spletni trgovini le kot gost, in sicer tako, da pri nakupu:
- Paketa zaslišanje (paket vprašanj in odgovorov za vseh 5 dodeljenih izpraševalcev) izbere svoje izpraševalce za vsako pravno področje in nato gradivo doda v košarico; če kupcu dodeljenega izpraševalca ni na seznamu, kupec izbere najpogostejša vprašanja za tisto pravno področje;
- Menjave gradiva (paket vprašanj in odgovorov za izpraševalce, ki so bili kandidatu naknadno zamenjani) izbere svoje na novo dodeljene izpraševalce za vsako pravno področje, vnese elektronski naslov (e-mail), ki ga je uporabil pri svojem naročilu, priloži dokazilo o spremembi komisije in nato gradivo doda v košarico; v dokazilu o spremembi komisije mora biti razvidno ime ali elektronski naslov kupca ter ime novega člana komisije; če kupcu na novo dodeljenega izpraševalca ni na seznamu, kupec izbere najpogostejša vprašanja za tisto pravno področje;
- Paketa najpogostejših vprašanj (Paket najpogostejših vprašanj in odgovorov za vseh 5 pravnih področij) gradivo le doda v košarico.
4.2. Ob vnosu gradiva v košarico se kupcu na desni strani samodejno odpre polje »Pregled košarice«, kjer je navedeno, katero gradivo ima kupec v košarici in cena posameznega gradiva. Pregled košarice lahko kupec tudi sam odpre tako, da klikne na ikono vozička na vrhu spletne strani, ki se nahaja levo od povezave »ZAMENJAJ GRADIVO«. Ista ikona vozička se nahaja tudi na spletni strani spodaj desno, ko je prvi izdelek dodan v košarico.
4.3. Kupec lahko gradivo odstrani iz košarice tako, da klikne na polje z obkroženim znakom X, ki se v Pregledu košarice nahaja na fotografiji gradiva zgoraj levo. V polju Pregled košarice je spodaj gumb »Na blagajno«, kjer je navedena še vsota zneskov za vso gradivo, ki ga je kupec vnesel v košarico. Za dokončanje nakupa mora kupec klikniti gumb »Na blagajno«.
4.4. Kupcu se nato odpre podstran, v katero je potrebno vnesti še zadnje podatke, potrebne za zaključek nakupa. Tudi v tej fazi nakupa lahko kupec odstrani gradivo iz košarice, in sicer tako, da klikne na obkrožen znak X, ki se nahaja pri gradivu na desni strani pod njegovo ceno.
4.5. V postopku zaključka nakupa kupec v polja vnese svoje podatke, in sicer:
- obvezne podatke: elektronski naslov (e-mail), ime, priimek;
- neobvezna podatka: firma za podjetje in davčna številka za podjetje.
4.6. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov podjetje ne upošteva.
4.7. Kupec mora nato sprejeti pogoje poslovanja tako, da obkljuka kvadratke pred vsemi tremi povedmi:
- Strinjam se s pogoji poslovanja, politiko zasebnosti ter politiko piškotkov.
- Podajam soglasje za takojšnji začetek izvajanja dobave digitalne vsebine (tj. takojšnjo dobavo gradiva) in dajem privolitev, da s tem izgubim pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh, ne da bi mi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (13. točka 135. člena ZVPot-1).
- Obljubljam, da gradiva ne bom na noben način posredoval tretjim osebam in ga bom takoj ob zamenjavi izpraševalca oz. takoj, ko opravim ustni del izpita, v elektronski obliki trajno izbrisal, v fizični obliki pa uničil.
4.8. Kupec nato izbere način plačila; gradivo lahko plača s kreditno kartico ali z bančnim nakazilom.
4.9. V primeru plačila s kreditno kartico kupec vnese številko kartice, datum njenega poteka in CVC kodo (card verification code), ki je običajno 3-mestna in se nahaja na zadnji strani kartice, desno od polja za podpis.
4.10. Kupec nato klikne polje »KUPI ZDAJ«. S tem kupec odda zavezujoče naročilo in sprejme obveznost plačila za gradivo iz košarice. Sprememba naročila oziroma podatkov v tej fazi v spletni trgovini ni več mogoča.
4.11. V primeru plačila s kartico kupec v spletni trgovini prejme potrditev o uspešnem plačilu in hkrati povezavo za prenos gradiva. Na svoj elektronski naslov tudi prejme račun in (ponovno) povezavo za prenos gradiva.
4.12. V primeru bančnega nakazila kupec na svoj elektronski naslov prejme predračun. Znesek kupnine kupec nakaže na bančni račun podjetja:
- ime prejemnika: zero2one d.o.o.
- naslov prejemnika: Litijska cesta 152, 1000 Ljubljana
- banka prejemnika: Banka Intesa Sanpaolo d.d.
- IBAN prejemnika: SI56 1010 0005 8246 070
- BIC banke prejemnika: BAKOSI2X
- namen plačila: ime in priimek kupca ali številka naročila
4.13. Kupec, ki plača z bančnim nakazilom, prejme na svoj elektronski naslov povezavo za prenos gradiva, ko na info@123pdi.si posreduje bančno potrdilo o plačilu in podjetje preveri pravilnost tega potrdila. Če kupec potrdila ne pošlje, prejme povezavo za prenos gradiva takoj, ko podjetje ugotovi, da so sredstva prispela na njegov bančni račun.
- POGODBA
5.1. Pogodbo je mogoče skleniti le v slovenščini.
5.2. Pogodba je sklenjena v trenutku, ko podjetje na kupčev elektronski naslov pošlje prvo elektronsko sporočilo, s katerim potrdi prejem naročila.
5.3. S sklenitvijo pogodbe se podjetje zavezuje, da bo kupcu v obliki PDF formata dobavilo gradivo, ki ga je kupec kupil v spletni trgovini.
5.4. Kupec, ki je kupil t.i. Gradivo za vse roke, prejme brezplačno novo gradivo, če:
- so mu spremenili izpitno komisijo znotraj istega izpitnega roka ali
- izpit opravlja znova in so mu dodelili novo komisijo ali
- mu je potekel link za prenos gradiva.
5.5. Brezplačna menjava gradiva se opravi z brezplačnim nakupom izdelka Menjava gradiva, na način, ki je opisan v 4. poglavju pogojev poslovanja.
5.6. Kupec se zavezuje, da gradiva ne bo na noben način posredoval tretjim osebam in ga bo takoj, ko mu Center za izobraževanje v pravosodju zamenja izpraševalca oz. takoj, ko opravi ustni del izpita, v elektronski obliki trajno izbrisal, v fizični obliki pa uničil. V nasprotnem primeru je kupec dolžan podjetju plačati pogodbeno kazen v višini 500,00 EUR za vsako posamezno datoteko iz gradiva, ki ni izbrisana ali uničena ali je posredovana tretji osebi. Gradivo je tehnično zaščiteno z vodnim žigom imena in priimka ter elektronskega naslova (e-maila) kupca. Zaščita je namenjena ugotavljanju odgovornosti za kršitev iz tega odstavka.
5.7. Gradivo je avtorsko delo in tako varovano v skladu z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP). Brez predhodnega pisnega soglasja podjetja kot imetnika avtorskih pravic, gradiva zlasti ni dovoljeno:
- reproducirati (fotokopiranje, skeniranje, fotografiranje, shranjevanje v elektronski obliki in druge oblike razmnoževanja),
- distribuirati,
- dajati v najem,
- dajati na voljo javnosti.
- CENA, PLAČILNI POGOJI IN RAČUN
6.1. Pri vsakem gradivu v spletni trgovini je navedena njegova cena v evrih. Podjetje je zavezanec za davek za dodano vrednost (DDV), zato vse cene na spletni strani in v pogojih poslovanja vključujejo pripadajoč DDV.
6.2. Podjetje si pridržuje pravico do sprememb cen, vendar ostane veljavna cena, določena v trenutku, ko je kupec oddal naročilo.
6.3. Podjetje omogoča plačilo s kreditno kartico ali z bančnim nakazilom. Način plačila je podrobneje pojasnjen v točkah 4.9 in 4.12. pogojev poslovanja.
6.4. Kupec se strinja, da mu podjetje ob dostavi gradiva na njegov elektronski naslov (e-mail) v skladu s 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1) pošlje račun v elektronski obliki v formatu PDF. Na računu je razčlenjena cena in vsi drugi stroški v zvezi z nakupom.
- DOSTOP DO GRADIVA
7.1. Razen stroškov nakupa gradiva, kupec ne nosi drugih stroškov, ki so potrebni za dostop do gradiva.
7.2. Podjetje dobavi kupcu gradivo takoj, kar pomeni brez nepotrebnega odlašanja. Čas dobave se razlikuje glede na način plačila, kot to izhaja iz 4.11. in 4.13. točke pogojev poslovanja.
7.3. Kupec prenese gradivo s klikom na povezavo. Povezava za prenos gradiva se izteče v roku 2 dni.
7.4. Če bo prišlo do zamude pri dostopu do gradiva, bo kupec o tem nemudoma obveščen. Kupec lahko tudi sam pozove podjetje k dobavi gradiva. V tem primeru bo podjetje kupcu sporočilo primeren dodatni rok za zagotovitev dostopa do gradiva. Če v dodatnem roku podjetje obveznosti ne izpolni, lahko kupec odstopi od pogodbe. Če kupec odstopi od pogodbe in je gradivo že plačal, mu bo podjetje vrnilo kupnino.
7.5. Ne glede na prejšnji člen pogojev poslovanja lahko potrošnik v skladu s 108. členom ZVPot-1 takoj odstopi od pogodbe, če:
- podjetje izjavi ali je iz okoliščin očitno, da podjetje ne bo dobavilo gradiva;
- je iz okoliščin ob sklenitvi pogodbe očitno, da je v pogodbi dogovorjen čas dobave bistven za potrošnika, podjetje pa gradiva ne dobavi do tega časa ali v tem času.
- KVALITETA GRADIVA
8.1. Paket zaslišanje oz. gradivo za konkretne izpraševalce vsebuje odgovore na vsa vprašanja izpraševalcev, ki so javno objavljena na PDI forumu (trenutno nedostopen), 123pdi forumu in v Facebook skupini Priprave na PDI, ter na tista, ki so jih podjetju neposredno posredovali kupci po tem, ko so opravili ustni del izpita, in sicer do datuma, ki je naveden pri opisu vsakega gradiva. Na ta datum so bili pripravljeni odgovori, ki upoštevajo tedanjo zakonodajo, sodno prakso in teorijo.
8.2. Paket najpogostejša vprašanja oz. zbirka najpogostejših vprašanj vsebuje odgovore na vsa najpogostejša vprašanja izpraševalcev s posameznega področja.
8.3. Podjetje si prizadeva za čim višjo kvaliteto gradiva. Ne glede na navedeno se lahko zgodi, da gradivo ne vsebuje vseh preteklih ali najpogostejših vprašanj oziroma, da so odgovori napačni ali nepopolni (tudi v smislu, da obstaja več pravnih naziranj). Podjetje ne prevzema odgovornosti za nepopolne ali napačne odgovore, niti ne jamči, da izpraševalci ne bodo odstopili od vprašanj, navedenih v gradivu.
- JAMSTVO ZA SKLADNOST GRADIVA
9.1. Pravice iz tega poglavja pripadajo le potrošnikom.
9.2. Zakonsko jamstvo potrošniku za skladnost gradiva predpisujejo določbe 109. do 126. člena ZVPot-1.
9.3. Podjetje je pod pogoji iz prejšnjega odstavka z omejitvijo iz 8. poglavja pogojev poslovanja odgovorno za neskladnost gradiva, ki obstaja v času dobave in se pokaže v dveh letih od dobave gradiva.
9.4. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik sporoči na elektronski naslov podjetja, naveden v 2. poglavju pogojev poslovanja. Potrošnik podjetju omogoči, da gradivo, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
9.5. Če je obstoj neskladnosti sporen, podjetje o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.
9.6. V primeru neskladnosti gradiva je potrošnik, ki je o tem obvestil podjetje, upravičen da:
- pod pogoji iz 119. člena ZVPot-1 zahteva vzpostavitev skladnosti gradiva;
- pod pogoji iz 120. člena ZVPot-1 zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od pogodbe.
9.7. Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.
9.8. V primeru uveljavljanja zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine ali za odstop od pogodbe v skladu s 120. ali 122. členom ZVPot-1 podjetje vrne potrošniku prejeta plačila brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je bilo podjetje obveščeno o odločitvi potrošnika, da uveljavlja ta zahtevek. Podjetje vrne prejeta plačila z uporabo istega plačilnega sredstva, kot ga je uporabil potrošnik za plačilo gradiva, razen če potrošnik izrecno soglaša z drugim plačilnim sredstvom in potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
- ODSTOP OD POGODBE
10.1. Pravico potrošnika do odstopa od pogodbe predpisujejo določbe 134. do 146. člena ZVPot-1.
10.2. Ne glede prejšnji odstavek, vso gradivo, ki je naprodaj v spletni trgovini, predstavlja digitalno vsebino, ki se ne dobavi na otipljivem nosilcu podatkov, temveč v datoteki formata PDF, izvajanje te digitalne vsebine pa se začne takoj, ko kupec prejme povezavo za prenos gradiva. Kupec zato ob nakupu poda izrecno soglasje za takojšnji začetek izvajanja dobave digitalne vsebine, in privoli, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (13. točka 135. člena ZVPot-1).
- VARNOST
11.1. Spletna stran za naročilo gradiva ter prenosi so zaščiteni in ustrezno tehnično oz. elektronsko varovani. Podjetje uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, vključno s podatki o plačilnih sredstvih. Način zaščite je dogovorjen v pogodbi z izvajalcem, s katerim ima podjetje sklenjeno pogodbo za namen izvajanja storitev plačevanja preko spleta.
11.2. Podjetje se obvezuje, da bo sprejelo vse razumne varnostne ukrepe za zagotovitev varnosti vseh podatkov pri naročilu kupca. Ob teh pogojih podjetje ne odgovarja za morebitno krajo podatkov.
11.3. Dodatne informacije o zaščiti lahko uporabnik pridobi pri podjetju preko komunikacijskih sredstev, navedenih v 2. poglavju pogojev poslovanja.
- AVTORSKE PRAVICE IN PRAVICE INDUSTRIJSKE LASTNINE
12.1. Vse vsebine na tej spletni strani ter vse pravice intelektualne in industrijske lastnine, vključno z avtorskimi pravicami in blagovnimi znamkami, so v lasti podjetja ali z njim povezanih pravnih oseb in poslovnih partnerjev. Brez predhodnega pisnega soglasja podjetja ali drugega zakonitega imetnika pravic ni dovoljeno kopiranje, reproduciranje, ponovna objava, prenašanje, spreminjanje ali distribucija vsebin, ki jih vsebuje ta spletna stran.
- IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
13.1. Vsebino in informacije, dostopne na tej spletni strani, objavlja podjetje v informativne namene. Podjetje si prizadeva, da gradiva na tej spletni strani vseskozi posodablja, vendar ni odškodninsko odgovorno uporabniku ali komur koli drugemu zaradi dostopa ali uporabe gradiva in informacij na tej spletni strani.
13.2. Za primer, da zakonodaja ne dopušča izključitve odškodninske odgovornosti v celoti, se odgovornost izključuje v obsegu, kolikor je to z zakonom dopustno. Za ta primer podjetje omejuje svojo odgovornost po višini, tako da odgovarja največ do višine zneska, ki ga je uporabnik plačal podjetju iz kakršnega koli naslova v obdobju enega leta pred dnem nastanka škodnega dogodka.
- POVEZAVE DO DRUGIH SPLETNIH MEST
14.1. Če spletna stran vsebuje tudi povezave do drugih spletnih mest, ki jih podjetje ne more nadzorovati, podjetje ni odgovorno za vsebino teh mest. Uporabnik izključno na lastno odgovornost obiskuje druga spletna mesta ter jih uporablja (npr. vsebino, izdelke in storitve, ki jih ponujajo druga spletna mesta). Podjetje predlaga, da si uporabnik prebere pogoje uporabe in informacije o varstvu podatkov, zbranih preko drugih spletnih mest.
- VARSTVO ZASEBNOSTI
15.1. Informacije o tem, kako podjetje varuje osebne podatke uporabnika, zbrane pri uporabi te spletne strani, so dostopne na sledeči povezavi: https://123pdi.si/politika-zasebnosti/ .
- PRITOŽBE IN SPORI
16.1. V primeru neskladnosti gradiva ali drugih težav lahko uporabnik odda pritožbo podjetju preko komunikacijskih sredstev, navedenih v 2. poglavju pogojev poslovanja. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če podjetje ne ugodi pritožbi, uporabnika obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe.
16.2. V skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov) je za izvensodno reševanje sporov, ki zadevajo pogodbene obveznosti, ki izhajajo iz pogodb o spletni prodaji ali spletnih storitvah med potrošnikom z bivališčem v Evropski uniji in trgovcem s sedežem v Evropski uniji na voljo platforma za spletno reševanje potrošniških sporov in predstavlja osrednjo začetno točko za izvensodno poravnavo potrošniških sporov. Omenjena platforma je dostopna na tej povezavi.
16.3. Podjetje se zavzema za sporazumno reševanje sporov. V kolikor to ne bo mogoče, bo o sporu odločilo pristojno sodišče po sedežu podjetja in pri tem uporabilo pravo Republike Slovenije.
16.4. Podjetje ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.
- KONČNE DOLOČBE
17.1. Pogodbeni odnos med strankama urejajo ti pogoji poslovanja, politika zasebnosti in politika piškotkov. Pred sklenitvijo pogodbe mora uporabnik označiti, da se s strinja s pravicami in obveznostmi, ki izhajajo iz teh dokumentov.
17.2. Spremembe in dopolnitve pogojev poslovanja ali pogodbe so veljavne le, če so sklenjene v pisni obliki.
17.3. V kolikor v pogojih poslovanja ali pogodbi ni izrecno dogovorjeno drugače, nobena stranka ne more prenesti pogodbe v celoti ali posameznih iz nje izvirajočih pravic na tretjo osebo brez predhodnega pisnega soglasja nasprotne stranke.
17.4. V primeru, da eno ali več določil pogojev poslovanja ali pogodbe postane ali se izkaže za neveljavno ali neizvršljivo, to ne vpliva na veljavnost drugih določil pogojev poslovanja ali pogodbe. Stranki si bosta prizadevali v obliki dodatka k pogodbi sprejeti nadomestno določilo, ki bo zakonsko skladno in bo v največji meri zasledovalo namen prvotnega določila.
17.5. Dejstva, da pogodbi zvesta stranka v primeru kršitev pogojev poslovanja ali pogodbe ne vztraja pri spoštovanju določil s strani kršiteljice, se v nobenem primeru ne razlaga na način, da zvesta stranka soglaša s kršitvijo oz. da se odpoveduje zahtevkom iz naslova kršitev.
17.6. Podjetje si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja. Vse spremembe bodo objavljene na spletni strani.
17.7. Pogoji poslovanja in pogodba sta zagotovljena v taki obliki, da jih uporabnik lahko shrani in reproducira.